Velden zijn niet correct ingevuld


Retourneren en ruilen

Retourneren van een artikel

U kunt bij Autobench.be het bestelde artikel retourneren. Wij hanteren een zogenaamde bedenkperiode. De duur van deze bedenkperiode bedraagt 14 kalenderdagen. Deze periode gaat in vanaf de dag dat u het bestelde artikel heeft ontvangen. U heeft gedurende de bedenkperiode het recht om het artikel te retourneren en de koopovereenkomst te herroepen. Na de bedenkperiode wordt de koopovereenkomst een feit en is retourneren geen optie meer.

  • Binnen 14 dagen na retourzending wordt het aankoopbedrag teruggestort.
  • Er bestaat geen aanspraak op terugbetaling als het product beschadigd is.
  • Maatwerk benches kunnen niet geretourneerd worden.
  • De koper draagt de kosten en het risico van de retourzending.

Wilt u een product retourneren? Vul dan onderstaand retourformulier in en volg de stappen zoals aangegeven.

Retourformulier

Hoe moet ik een product retourneren?

Voor een vlotte en correcte afhandeling van een retour adviseren wij u om onderstaande stappen te volgen

  1. De eerste stap is om het Retourformulier of het Modelformulier Herroeping in te vullen.
  2. Uw retour is nu aangemeld.
  3. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail. (Hierin staat informatie over uw bestelling, ons retouradres en de gewenste afhandeling)
  4. Wij adviseren u deze e-mail afdrukken en op de buitenzijde van de doos te plakken.
  5. Nu is uw pakket klaar om verzonden te worden.
  6. Wij raden onze klanten aan om het pakket te versturen via DPD, PostNL.
    U kunt uw pakketje erg eenvoudig retourneren via DPD op deze website. Hier kunt u ons retouradres invullen, online betalen, het verzendlabel printen en op de doos plakken. Vervolgens kunt u het pakket afleveren bij een DPD Pickup parcelshop bij u in de buurt. U kunt hier bekijken waar de dichstbijzijnde Pickup parcelshop in uw buurt zich bevindt. 

    Klik hier om een pakket te versturen via PostNL.
    Klik hier om een pakket te versturen via DHL.

Ons retouradres

retourRetouren kunnen opgestuurd worden naar het onderstaande adres:

Autobench.be
Afdeling Retouren
Buitenvaart 1127a
7905 SE
Hoogeveen
Nederland

Download etiket

Mijn bestelling is geretourneerd, en nu?

  • Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw retourzending, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Wij controleren het product op beschadigingen en compleetheid. Aan de hand hiervan geven wij u een reactie en zal het retourtraject verder in gang worden gezet.
  • Binnen 14 dagen na retourzending wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Ruilen van een artikel

Heeft u een product besteld, maar deze past niet in uw auto, is te klein voor uw hond of voldoet niet aan uw wensen? Dan heeft u de mogelijkheid om het bestelde product te ruilen.

  1. Neem contact met ons op via info@autobench.be of bel 003188 – 7739322. Wij zullen samen met u een passend alternatief vinden.
  2. Vul ons retourformulier in en selecteer bij afgesproken afhandeling 'toesturen vervangend product'.
  3. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail.
  4. Stuur uw product naar ons retouradres.
  5. Eventueel verschil in aankoopbedrag zal voldaan / teruggestort worden voordat het nieuwe product naar de klant wordt verzonden.

Wilt u een product omruilen? Vul dan het volgende retourformulier in en selecteer 'toesturen vervangend product'. Product omruilen

Schade

Heeft u een bestelling ontvangen met schade? Meld schade altijd binnen 48 uur na ontvangst van uw pakket. Om een schademelding sneller te verwerken, adviseren wij u om foto’s van de schade mee te sturen.

  1. Neem contact met ons op via info@autobench.be of bel 003188 – 7739322. Probeer zo duidelijk mogelijk aan te geven wat de schade is. Wij adviseren u om alvast foto’s te maken van het product, waarop schade zichtbaar is.
  2. Stuur de foto’s en een omschrijving van het defect naar onze klantenservice (info@autobench.be).
  3. Binnen twee werkdagen ontvangt u van ons een reactie en ontvangt u informatie over verdere afhandeling.

Klachten of suggesties?

Autobench.be is continu bezig met het verbeteren van haar website en service. Mocht u desondanks ontevreden zijn over onze producten of service laat het ons dan weten. Uiteraard staan wij altijd op voor tips en suggesties. U kunt op onze klantenservice pagina uw suggesties en klachten insturen. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL)

Daarom kiest u voor ons

  • Groot assortiment
  • Gratis verzending vanaf € 35,-
  • Wij geven u graag goed advies
  • Voor 16.00 uur besteld, vandaag verzonden
Duidelijke website snelle levering
Margot -
Snelle levering, goed advies (voor een duurder product wat uiteindelijk inderdaad beter is.
J. Pater -
Maatwerk bench Maatwerk bench aanvragen